divendres, 27 de gener del 2017

Dara


Fa minuts que ha fet un any que ens vas deixar (27/1/16 a les 19:33).

He trigat tot aquest temps en poder fer aquesta entrada, i m'està costant horrors poder escriure. Les paraules no surten, tot i que ho intento amb totes les meves forces. Et trobem a faltar els 4. Et recordem a cada moment. Recordem la teva simpatia. El teu amor incondicional. La teva escalforeta. La teva panxota. Els teus miols que ens parlaven i ens feien somriure. Trobem a faltar la teva alegria. I recordo constantment les teves trastades quan eres un bebé, sobretot quan escalaves les cortines i et quedaves allà una bona estona fins que et "rescatàvem".

Gràcies per haver format part de la nostra vida. Per haver-me ensenyat tantes coses. Per haver-me regalat tot el teu amor sincer.

Sé que tu i la Lulu sempre esteu amb nosaltres. 

T'estimo rateta meva! 

Aquesta foto li vaig fer
poques hores abans
que ens deixés :-)
























A la model més tendra i simpàtica!

La majoria de les fotos van ser fetes de qualsevol manera i a traició, perquè les odiava, i sempre es quexiava (feia el seu "miu"!! jeje). Per això són "tan dolentes" la majoria.

4 comentaris:

  1. Un gran homenatge a la Dara. Potser, al cel dels gats, ha conegut el meu Michelin i la meva Milka. El record sempre és agredolç: d'una banda és trist però també torna una part de l'alegria que ens havien donat. Ànim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que tots els nostres gats ara es coneixen i juguen i dormen junts... Sí, és agredolç, aquesta és la paraula perfecta per definir-ho! Un maus enorme guapa =^.^=

      Elimina
  2. Què preciosa era! Sé com et sents. Avui fa 15 anys que va arribar a casa la nostra estimada Tiffany i dintre d´una setmana farà un any que ens va deixar després de lluitar durant més d´un any contra el maleït càncer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Gen per les teves paraules. Recordo que la teva nena va marxar just després que la meva. Molta força per a tu també. Segur que elles ens protegeixen des d'allà on són =^.^=

      Elimina