dimecres, 5 d’agost del 2015

Lucero

Aquesta és la última foto
 que li vaig fer mentre teixíem
260115

Des de les poques hores després que marxessis (5/4/15) he intentat fer una entrada en el teu record, però les paraules s'ofeguen en el buit i la pena que sento dins meu, i ja han passat 4 mesos, però el dolor és tan gran que encara no puc escriure.

Per això, el millor homenatge que et puc fer és resumir les fotos que et vaig fer (i sé que no t'agradaven molt) per recordar totes les hores que hem passat plegades tots aquests anys teixint al sofà.

Quan et mirava pensava que seria de la meva vida si no ens haguessis escollit (tothom et volia adoptar perquè eres perfecta: bona, llesta i guapa) i l'estómac em donava la volta només imaginant que no hi fossis, i ara, a la força, no et tinc amb mi. Amb tu va marxar una part de mi. Has sigut, ets i seràs la meva princesa preciosa, el meu somriure. Per sempre! 

T'estimo amb tot el meu cor Piluleta, tots cinc t'estimem i et trobem molt a faltar. 






















A la model més guapa!
Les fotos no segueixen cap tipus d'ordre, i la mala qualitat és perquè són de mòbils i amb llum artificial.

3 comentaris:

  1. Un petonet para ti, guapa Lucero, estés donde estés.

    ResponElimina
  2. Sí, Lucero era realmente una top model! Las echo tanto de menos a las dos enanas......

    ResponElimina