diumenge, 7 de febrer del 2016

Els Cactus de la Dara

300116
Vaig començar a fer cactus fa anys, i com anava fent mil altres projectes, vaig deixar-ne de fer. Aquest Nadal em van encarregar uns quants i m'hi vaig tornar a posar, amb algunes novetats, com per exemple el test ara és de fang. A més, ara també hi afegeixo una fluorita**. Aquesta és una idea que vaig veure a les noies de PUNT DÒRIA i que molt amablement em van deixar adoptar (els hi agraeixo enormement, han sigut persones realment amables i generoses!!).

I perquè ara els he batejat com a Els Cactus de la Dara? Perquè la Dara ens va deixar de manera totalment inesperada el passat 27/1/16, i amb ella a sobre la falda m'he passat tot el Nadal fent mil coses de ganxet, però més concretament els últims dies de la seva curta vida, ens els hem passat teixint tots aquests cactus. I com a la resta de la nostra família de 4 potetes que ens ha deixat, li volia fer un petit homenatge perquè sempre estigui viva de manera física.

La foto és del desembre del 2014
Ella sempre enredada
a la llana
Preciosa Rateta!
Aquests 8 precissament tenen un valor especial, igual que els que ja vaig fer abans del Nadal. La Dara, des què ens va deixar la Lulu, va agafar-li el lloc, i es posava a sobre meu mentre feia ganxet,  tot i que abans ja es posava al costat, i estàvem les tres juntes. A la Dara en especial li encantava mossegar les llanes, i "m'enfadava" amb ella i li deia: "Dara, vigila, que això no és per a nosaltres". Tots aquests ens els quedarem, no ens en podem desfer. Tenen massa valor. Massa records. Tenen l'esperit de la meva rateta.

Faré una entrada per a ella, però ara no puc. El dolor és massa gran, i encara ens estem fent a la idea que ja no hi és. La vida ha canviat massa en menys de 10 mesos: primer la Lulu de la manera que va marxar i ara la Dareta.


Es poden fer cactus per encàrrec (sempre i quan tingui disponibilitat de manterials) i el donatiu pot variar segons la mida, les pedres incloses i els detalls.

La mida dels tests dels de la foto és 5cm de base i 7cm de la boca, i fa aprox uns 15 cm d'alt.
Actualment no trobo testos dels petits (2,5cm de base i 5cm de boca) i n'estic buscant.


**I aquí un petit resum de les propietats de la fluorita, que són moltes. La informació és del llibre "Biblia de los Cristales, Guia Definitiva de los Cristales" de Judy Hall:

- Altamente protectora especialmente a nivel psíquico
- Limpia i estabiliza el aura
- Extremadamente eficaz contra la radiación de los ordenadores y electromagnética
- Expulsa las energías negativas y las tensiones
- Promueve la imparcialidad y potencia los poderes intuitivos
- Permite superar el caos y reorganizar los cuerpos físico, emocional y mental
- Trae a la superficie sentimientos reprimidos para su resolución
- Ayuda a comprender el efecto de la mente y las emociones sobre el cuerpo

300116

300116

300116

300116

300116

300116

300116

300116

300116

2 comentaris:

  1. Pobreta, ja sé el que és perdre una gateta tan estimada. La meva va morir de càncer el 8 de Febrer i encara no he tingut la força de dedicar-li un post com déu mana al meu blog, però ho faré aviat.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Gen.
      Vaig llegir al teu blog que la teva petita també et va deixar. Em sap molt de greu.
      Jo també vull escriure-li un post. Aquest va ser una petita menció.
      La Lucero també té el seu petit homentatge aquí.
      És un dolor enorme quan marxen. Un buit. Una pena.
      Jo les trobo a faltar a cada moment, a cada segon.

      Segur que el post que li dediquis serà genial, m'encanten les teves entrades, i aquesta, serà especial al 200%!
      Un maus enorme Gen :-)!

      Elimina