diumenge, 16 d’agost del 2015

Col·lecció Laska by MausCrochet

140815

M'encanten els cristalls (conegudes també com "pedres"). Fa temps vaig començar a fer els collars de lactància (dels quals estic molt contenta perquè déu n'hi do amb l'èxit que han tingut) però he volgut donar un toc diferent amb aquest nou "collar". La pedra? Doncs em sap greu però no sé quina és! Però m'agrada la combinació fosc amb vermell. La cadena és de quincalla platejada, porta un detallet enforma de cor i queda una mica per sobre del pit. La llana és acrílica.

I com havia de posar-hi un nom a la Col·lecció de les pedres he escollit la Laska. Ella va ser la nostra gossa durant molts anys. Era un ésser viu increïble, ple de vida, d'alegria, espavilada, divertida, simpàtica, i que per desgràcia de petita va ser maltractada, i per això era poruga i desconfiada de la gent que no era de la família. Era un angelet preciós. I per la seva bellesa especial li dedico la col·lecció dels cristalls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada