dimarts, 30 de setembre del 2014

MausCrochet a El Miolet amb María Samblás

El Miolet de MausCrochet
a l'estudi
Avui, 30 de setembre del 2014, ha sigut un dia especial: per primera vegada he sortit a la ràdio com a MausCrochet.

Fa uns dies la María Samblás em va fer una entrevista/reportatge pel seu programa El Miolet (FB / Twitter) a Ràdio Matadepera i va ser tota una experiència.

I com no podia ser menys, havia de teixir el logo del programa!

El Miolet és un programa dedicat als animals i que espero tingui molt d'èxit. Els animals necessiten veu!

I com "es de bien nacido ser agradecido" vull donar les gràcies a la María per trobar el meu projecte tan interessant com per fer-me una entrevista. Sincerament, el dia que em va escriure no cabia en mi de l'alegria! I avui un gran plaer "obrint" el programa!

I ja posats a agrair voldria fer-ho a la meva família i als meus amics per estar fent-me costat sempre, i a tots aquells que m'han comprat alguna coseta (o moltes) perquè sense tots vosaltres no podria haver ajudat a altres companyes a ajudar els animals, i tampoc estaria escrivint aquest post.

GRÀCIES A TOTS, que segur que ja sabeu qui sou!

I només queda deixar aquí l'entrevista... (Són els primers 20 minutets)

Espero que us agradi!


240914
El logo en ganxet
El logo original